5 Sept 2014

INSTAPOST 18

Opalovačky na pláži, nejleší relax <3 /// Laying in the sun on the beach, best relax ever <3
Petra vypadá na téhle obálce naprosto úžasně! Krásná letní fotka :) /// Petra Nemcova looks amazing on this cover! Such a beautiful picture :)
@tessie93
Tyrkysově-azurové moře v Řecku, bylo to tam dokonalý! /// Turquoise-azure sea in Greece, it was perfect there!




Nad touhle krásnou budovou CHANEL v Monte Carlu se mi zatajil dech /// This amazing CHANEL building in Monte Carlo took my breath away
@tessie93
Cesta přes skálu na nejnádhernější pláž Milos. Byla to úzká a strmá cestička, ale rozhodně to stálo za to! /// Road over a rock to the most beautiful beach - Milos. It is a narrow and steep path but definetely worth it!


Nádherné malé uličky ráno v Monaku, skoro nikde ani noha :) /// Beautiful little streets in Monaco in the morning, everybody was sleeping, noone was out :)
@tessie93
Moje postava pro léto 2014, tak jak na tom budu asi za rok. :D /// My bikini shape for summer 2014.

Opravdu strašně se mi líbí tahle architektura. Hrozněě bych jednou chtěla mít svoje letní sídlo (:D), které by mělo malé balkonky a na zahradě by rostly palmy /// I really love this type of architecture. I would love to have my own summer residence (:D) one day, that would have those tiny balconies and palm trees growing in the garden
@tessie93
Vchod do našeho hotelu Odyssey v Řecku! Hlavně jsem chtěla zachytit nádherné květiny, které lemovaly krásné řecké uličky, byla tam úžasná atmosféra. :-) /// The entrance to our hotel in Greece. i wanted to capture the beautiful flowers, which were all over the amazing greek streets. There was a wonderful atmosphere. :-)


Moje oblíbené letní náramky - Rings&Tings a H&M /// My favourite summer bracelets - Rings&Tings and H&M
@tessie93


Krásné růže od přítele a můj nový parfém Aqua di Giogia Essenza od Armaniho, oboje voní nádherně! /// Beautiful roses from my boyfriend and my new perfume Agua di Giogia Essenza from Armani, they both smell so good! 




Pro mě je tohle vážně jako sen... Nádherná kruhová teráska obrostlá růžemi v německém městě Mainz. Snad jsem nepřipadala majitelům domu v podezřelá, když jsem u něj asi čtvrt hodiny stála a fotila :D /// This is really like a dream to me.. An amazing round terrace with roses in german city Mainz. I hope the owners of the house didn't think I was crazy to stand there and take photos for 15 minutes :D

@tessie93


2 comments:

  1. Vážně nádherné, prostě skvostné fotky! <3 Postavičku máš úplně úžasnou, fakt jako závist :'( Petra má na oblečení skvělý potisk, já takové měla šaty ale nesedly mi, tak jsem je dala na votoč. Ta budova Chanel je opravdu pohádková, závidím že jsi to viděla! A ta pláž je sice úžasná, ale pořád nevím jestli je to ta hodně znám řecká.. :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Moc krásné fotky! taky jsem si udělala fotku postavy pro letošní rok! :) ty jí máš úžasnou! a plavky vypadají božsky!

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...