1 Dec 2014

Trend of the week - Burgundy

Jaký by byl podzim bez téhle krásné barvičky? :) Na fotkách níže uvidíte, že si ve vínové můžete koupit vážně všechno a vypadá to skvěle! Ať už velký prvek jako třeba kabát, šaty nebo svetr, tak i botky nebo rtěnka. Nebojte se rozzářit černý a šedý podzim vínovou!

What would Autumn look like without the burgundy colour? As you can see in the photos below, you can truly buy ANYTHING in this colour and it will look incredible! Pieces such as a coat or a dress as well as smaller accessories - shoes or at least a lipstick. Let's brighten up this black and grey Autumn with some burgundy!











6 comments:

  1. Miluji tuhle barvu. K podzimu se dokonale hodí. :) Já mám v této barvě asi jenom jeden cardigan, takže bych to měla rozšířit. :)
    Janie Reinde

    ReplyDelete
    Replies
    1. To určitě udělej, jsem na tom podobně :D :))

      Delete
  2. Do týhle barvy jsem se teď úplně zamilovala a plánuju si v ní pořídit nějakou pěknou kabelku..a dalších asi milion věcí :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé, tak se těšim na outfity :)) kabelka bude super! To by se mi taky líbilo :)

      Delete
  3. Úžasná barva! Moc se mi líbí outfity na fotkách :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...