5 Jul 2015

OUTFIT - Tessie 5/7/2015

Tessie

instagram@tessie93

Outfit byl focen minulý týden, kdy jsem si na sebe ještě mohla vzít sáčko, aniž bych zemřela vedrem. Někdy mám náladu na to být tomboy (viz můj minulý outfit), někdy mám chuť si zase obléct něco víc ženského. Hodně jsem si poslední dobou oblíbila bílou. Buď ji kombinuji s pastelovými odstíny nebo zase s bílou :) Cítím se v ní třeba mnohem lépe než v černé a navíc je skvělá na léto. V den focení jsem byla u holiče na domelírování odrostů a nechala jsem si vlasy i jemně navlnit. Kéž by takhle vypadaly a držely každý den! A teď už k tomu co mám na sobě - maxi sukni F&F, sáčko Massimo Dutti, cami top Tally Weijl, náhrdelník Primark, kabelku Zara a sandálky Bershka.








3 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...